Telewizja Online

Danix vs. D-Lite

Kanał Live Resident: D-Lite Gość Specjalny: Dani www.fb.com/dlite.fp www.djcentrum.pl

Komentarze


< 1 2 3 4 ... 208 209 210 >
kubaj12 2012-05-08 06:32:52
wie ktoś o której będzie???
kubaj12 2012-05-08 06:32:19
elo
elo 2012-04-10 19:03:38
elo
urban 2012-03-10 20:33:08
jest tu kto
urban 2012-03-10 20:32:48
jest tu kto
patryk 2012-02-26 20:06:00
hhhhhhhh
Angellla :D 2012-02-26 16:47:25
witam ^^.
kesik 2012-02-26 16:46:14
siema wszystkim
szymon 2012-02-26 16:40:21
siemka
Bartek 2012-02-26 09:50:31
bedzie coś dzis działo ??
sebastian98341 2012-02-26 01:20:23
72 NOWE ODJAZDOWE PETARDY // OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA!!!
sebastian98341 2012-02-26 01:19:39
"Nowe Pompki oj naprawdę będzi mega bomba!!! Usłyszycie już dziś, już nie mogę się docczekać!!!!"
martyna :D 2012-02-25 20:56:24
aha :D
szymon 2012-02-25 20:55:04
zostaje czekam na prezentera
szymon 2012-02-25 20:51:57
ja za raz spadam
dj-mario1999 2012-02-25 20:51:23
za 30 min bedezie
martyna :D 2012-02-25 19:59:28
"oprócz tego , że wku*wiam wszystkich dzisiaj to nic :D"
wiesiniok 2012-02-25 19:59:05
staro bida
szymon 2012-02-25 19:52:56
daniv graj dawaj czadu
Paula 2012-02-25 19:50:21
niee.
martyna :D 2012-02-25 19:49:45
może być :D
szymon 2012-02-25 19:48:59
takkkkkkkkkkk
szymon 2012-02-25 19:45:57
lajkowac wszyscy
szymon 2012-02-25 19:45:04
juz
szymon 2012-02-25 19:44:38
ok
sebastian98341 2012-02-25 19:44:14
lajkuj
szymon 2012-02-25 19:43:33
po co to mam lajkowac
danivan 2012-02-25 19:43:08
www.dani321.tk
sebastian98341 2012-02-25 19:29:54
|N|O|W|Y| |R|E|K|O|R|D|
sebastian98341 2012-02-25 19:28:46
DZIS GRAMY JUZ 03.47 MIN. N O W Y R E K O R D
ola 2012-02-25 19:28:22
maciej silski gdy umiera dzień
sebastian98341 2012-02-25 19:23:29
wiesniak bana chcesz??
wiesiniok 2012-02-25 19:23:13
danix nikt cie tu nie chce wynooocha tranwestyto
:) 2012-02-25 19:22:57
bedzie ?
:) 2012-02-25 19:22:05
bedzie ?
:) 2012-02-25 19:21:37
czekam na aure dione geronimo
michalxdd987 2012-02-25 19:20:38
panietam ten dzień :D
wiesiniok 2012-02-25 19:20:21
efe dani pseudodj
Paula 2012-02-25 19:37:28
Co tam Dj ?
szymon 2012-02-25 19:36:34
ja zaczekam
szymon 2012-02-25 19:34:36
ok za raz
szymon 2012-02-25 19:34:08
ok
sebastian98341 2012-02-25 19:33:57
spox to pomorz bo slabo idzie
martyna :D 2012-02-25 19:33:51
"tych co mogłam zaprosiłam , ale najwidoczniej olali to :D"
szymon 2012-02-25 19:33:41
jestem
sebastian98341 2012-02-25 19:33:05
no to zapraszaj
martyna :D 2012-02-25 19:30:44
"chyba lepszy rekord by był gdyby więcej widzów się zebrało , a nie czas mierzysz :D"
sebastian98341 2012-02-25 19:30:22
NO I CO TAKA CISZA??
:) 2012-02-25 19:19:08
wreszczecie
brunetkka 2012-02-25 19:18:53
"haha , miałam już . więc dzięki , nie skorzystam .xd"
< 1 2 3 4 ... 208 209 210 >