Telewizja Online

Hyzo

"Kanał LIVE . Hyzo Club Mix Show ! GG : 33715992 ""Masz Numarka Jesteś Sexy"""

Komentarze


< 1 2 3 4 5 6 7 >
tesorino 2012-03-08 12:35:01
niezle wam idzie dobra muza :)dlugo juz gracie
hyzoo 2012-03-08 12:34:24
lubelskie bilgoraj gromada
tesorino 2012-03-08 12:34:14
skad jestescie :)
tesorino 2012-03-08 12:31:24
no chlopaki na piateczke was tu wystawie :)
Jawor 2012-03-08 12:28:21
podaj nazwe nutki
hyzoo 2012-03-08 12:28:05
yo
Jawor 2012-03-08 12:27:59
Hyzoo
tesorino 2012-03-08 12:27:19
witam
Misza 2012-03-08 12:21:58
Pion
Szczowio 2012-02-27 18:30:28
Z kim tak się drzesz? :D
Szczowio 2012-02-27 18:25:45
Włączysz tą co prosiłem??
Szczowio 2012-02-27 18:25:19
Wlaczysz tą co prosiłem?
hyzoo 2012-02-27 18:17:12
siemano
MattBukovski 2012-02-27 18:17:04
ehh
MattBukovski 2012-02-27 18:16:54
czesc
hyzoo 2012-02-27 18:15:58
nie dzisiaj
dołguss 2012-02-27 18:15:40
ok ja spadam nara
buła 2012-02-27 18:15:30
to zapisuj track liste
buła 2012-02-27 18:15:18
ja zara ło na gg
hyzoo 2012-02-27 18:13:41
taa
buła 2012-02-27 18:12:52
jestes?
buła 2012-02-27 18:12:49
ejjj
dołguss 2012-02-27 18:12:43
aha :D
hyzoo 2012-02-27 18:12:29
nieznajdziesz jej bo to pp
dołguss 2012-02-27 18:12:26
jak*
dołguss 2012-02-27 18:12:01
jka ta nuta sie nazywa ??
hyzoo 2012-02-27 18:11:02
siema
dołguss 2012-02-27 18:10:25
siema DJ
Szczowio 2012-02-27 18:03:31
Whyyyyyyy?
hyzoo 2012-02-27 18:03:21
brak slow
Szczowio 2012-02-27 18:02:40
"Hah, takkkk po prostu w 100% Brawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Szczowio 2012-02-27 18:01:49
Puść tą piosenke co Ci wysłałem.
hyzoo 2012-02-27 17:59:26
wes bula
johny 2012-02-27 17:58:25
po ch*j słuchacie skoro wam się nie podoba zje*ani jesteście
hyzoo 2012-02-27 17:57:18
ok
buła 2012-02-27 17:57:04
hyzou zrób przejswcie
buła 2012-02-27 17:55:53
pompa w chuffffj!!
djdamin 2012-02-27 17:49:00
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
ciaa buum. :D 2012-02-27 17:47:21
no to takie przezroczyste :D
djdamin 2012-02-27 17:46:17
Bedzie tego vdjta
ciaa buum. :D 2012-02-27 17:45:46
ej Hyzo popatrz przez okno :D
Tomasz 2012-02-27 17:41:21
Dawac czadu
Szczowio 2012-02-27 17:40:13
no GG włącz a nie cieszysz sie do monitora!
Szczowio 2012-02-27 17:39:08
Wbij na GG
Misza 2012-02-27 17:39:04
co to pino przerobili ?: p
djdamin 2012-02-27 17:38:19
Ale suabo xd
hyzoo 2012-02-27 17:34:55
cze
Mateo van Dj 2012-02-27 17:34:54
jak ta nuta sie nazywa?
ciaa buum. :D 2012-02-27 17:34:04
hello..:D
djdamin 2012-02-27 17:30:29
nic
< 1 2 3 4 5 6 7 >