Telewizja Online

SelliniowaTV

Live Mix ! http://www.facebook.com/SelliniowaOfficial Zapraszam do Klikania !

Komentarze


< 1 2 3 4 ... 266 267 268 >
djsima 2012-03-27 14:34:42
papa : *
selliniowa__ 2012-03-27 14:34:25
lecem pa ! :
Guma 2012-03-27 14:31:45
hahaha
djsima 2012-03-27 14:30:33
CZarna. ^^
djsima 2012-03-27 14:30:10
"A, bo z góry wygląda na Microsofta. :D"
djsima 2012-03-27 14:29:31
Klawiatura Microsofta Selliniowa ? :D
venomm 2012-03-27 14:27:56
siema
djuno 2012-03-27 14:27:41
ja bym sie zanudzil na smierc
djuno 2012-03-27 14:27:28
to ladne
venomm 2012-03-27 14:27:28
Siemanoo
Guma 2012-03-27 14:25:57
jest OK
djuno 2012-03-27 14:25:52
wiec bedzie nuda
djuno 2012-03-27 14:25:44
oki spadma za chwilke ide cos zjesc bo sam w domu do 22
Dj Wolff 2012-03-27 14:25:25
Za mało basu masz na mikro skręciłaś echo
djuno 2012-03-27 14:25:13
no
djuno 2012-03-27 14:24:35
nosa do nosa dajmi nosa
djuno 2012-03-27 14:24:18
sima
djuno 2012-03-27 14:24:15
siam nie boj sie do tego co ty bedziesz sprzdwal to uzbieram a pierwszy w kolejce jesteme
djuno 2012-03-27 14:22:47
na `16 masz czas
djuno 2012-03-27 14:21:47
ja w pekarni
djuno 2012-03-27 14:21:32
a gdzie pracujesz
djuno 2012-03-27 14:21:05
to ja juz po pracy
djuno 2012-03-27 14:20:58
do pracy dzisj o tej porze
djuno 2012-03-27 14:20:18
gdzie selnowa idziesz
djuno 2012-03-27 14:19:43
gdzie idzesz
djuno 2012-03-27 14:19:31
no zamimy ty sprzedaz to ja bede mal z 400 zloty
djsima 2012-03-27 14:19:07
No to odkładaj dalej. :D
djuno 2012-03-27 14:18:44
juz mam nazie sima odlozone 150 zloty
siudema 2012-03-27 14:18:40
ja zw
siudema 2012-03-27 14:18:25
oki spoko tak nagle mi ta nuta wbila na banie :)
siudema 2012-03-27 14:17:57
Selinowa a posiadasz moze nucie od Hazela love polend daan d remix
siudema 2012-03-27 14:17:30
:)
selliniowa__ 2012-03-27 14:17:03
http://www.facebook.com/SelliniowaOfficial
siudema 2012-03-27 14:17:03
Hej Selinowa witam wszystkich
djuno 2012-03-27 14:17:02
jak cos smia to wiesz kupuje
djsima 2012-03-27 14:16:37
OK ok. :D
djuno 2012-03-27 14:16:27
siema sima gram dzisj na pino przed toba
djsima 2012-03-27 14:16:22
I siemka Selliniowa. :D
djsima 2012-03-27 14:16:02
Siemka Uno. :D
djuno 2012-03-27 14:15:35
gdzie wychodzisz
djuno 2012-03-27 14:14:43
elo
Tween 2012-03-27 14:13:35
Czego Przemysławie
Dj Wolf 2012-03-27 14:12:43
Dzięki!! :D Fajny sprzęcior :P Też właśnie zbieram na te cd'ki :P
Dj Prz3m0 2012-03-27 14:12:25
xD
Dj Prz3m0 2012-03-27 14:12:20
To TLIN PUJDZIE :D
Dj Wolf 2012-03-27 14:11:29
Ooooo żeby laska na takim sprzęcie grała :D Mmmmm to mi sie podoba :P
Guma 2012-03-27 14:09:51
cicho się troche zrobiło
Guma 2012-03-27 14:08:14
:P
selliniowa__ 2012-03-27 14:07:30
http://www.facebook.com/SelliniowaOfficial
Dj Prz3m0 2012-03-27 14:06:25
Tłin xd
< 1 2 3 4 ... 266 267 268 >